Otrdiena,  22. oktobris,  2019
 
Vārda dienas:   Irīda, Īrisa, Airisa
Saldus namu pārvalde
     

    Atbildes uz dzīvokļu īpašnieku jautājumiem par norēķinu sistēmu Bill.me

    5. aprīlis 2019, 08:27 2019 drukāt
    Vēlamies informēt, ka mēs turpinām norēķinu sistēmas uzlabošanas darbus, kurus uzsākām. Diemžēl jau otro mēnesi pēc kārtas esam spiesti klientiem rēķinus par pakalpojumiem sūtīt novēloti. Dažkārt izrakstītajos rēķinos tiek konstatētas dažādas kļūdas vai nepilnības –sakām paldies visiem klientiem, kuri mūs informē, ja savā rēķinā pamana kādu kļūdu. Tas ievērojami uzlabo mūsu darba kvalitāti turpmākajā rēķinu izrakstīšanas procesā. Lai ieviestās pārmaiņas pēc iespējas mazāk radītu neskaidrību klientiem, rēķina vizuālo izskatu esam izveidojuši pēc iespējas līdzīgāku iepriekš izrakstītajiem rēķiniem.
    Norēķinu procesu uzlabošanas darbi tiek veikti, lai minimizētu kļūdu iespējamību nākotnē, vienlaikus uzturot un pastāvīgi attīstot SIA Saldus namu pārvalde norēķinu sistēmu un mūsdienīgus pakalpojumus. Šobrīd mēs veltām visus iespējamos resursus, lai veiksmīgi pabeigtu grāmatvedības programmas ieviešanas procesu un turpmāk Jums rēķinus nosūtītu bez kavēšanās.
     
    Daudzi no mūsu klientiem izmanto tiešsaistes norēķinu platformu Bill.me rēķinu saņemšanai un skaitītāju rādījumu nodošanai. Esam sagatavojuši atbildes uz visbiežāk uzdotajiem klientu jautājumiem par šo platformu:

    Vai man obligāti jāreģistrējas Bill.me mājaslapā?
    SIA „Saldus namu pārvalde” nodrošina rēķinu nosūtīšanu klientiem divos veidos:
    1. Ar Latvijas Pasta starpniecību – tiek piemērota maksa par rēķinu papīra formātā EUR 1,00;
    2. Elektroniski, ja klients ir norādījis savu e-pasta adresi – šajā gadījumā klients savā e-pastā saņem paziņojumu par to, ka viņam ir izrakstīts jauns rēķins un, lai to apskatītu, viņam jāpieslēdzas Bill.me sistēmai.
    Atbilstoši iepriekšminētajam – ja klients vēlas saņemt rēķinu elektroniski, tad reģistrācija Bill.me mājaslapā ir obligāta.

    Vai ūdens skaitītāju rādījumi obligāti jānodod Bill.me mājaslapā?
    Ūdens skaitītāju rādījumu nodošana Bill.me mājaslapā ir ieteicama, bet nav obligāta. Klients ūdens skaitītāju rādījumu nodošanu var veikt sev ērtākajā veidā:
    • Nododot rādījumus Bill.me mājaslapā
    • Sūtot uz e-pastu
    • Zvanot pa tālr. 63807373
    • Iemetot lapiņu dzīvojamās mājās izvietotajās pastkastēs ar norādi ūdens skaitītāju rādījumi
    Ko nozīmē servisa komisija, kas tiek parādīta zem rēķina summas? 
    Bill.me informatīvi parāda servisa komisijas apmēru (2% apmērā no rēķina summas), kas tiks iekasēta tikai gadījumā, ja rēķina apmaksu veiksiet Bill.me mājaslapā.

    Vai rēķins ir obligāti jāapmaksā Bill.me mājaslapā?
    Klients var izvēlēties sev ērtāko rēķina apmaksas veidu:
    1. Bill.me mājaslapā, apmaksājot rēķinu manuāli vai izvēloties automātisko apmaksu – tiek piemērota servisa komisija 2% apmērā no rēķina summas;
    2. Internetbankā, veicot pārskaitījumu uz kādu no rēķinā norādītajiem bankas kontiem – tiek piemērota komisija saskaņā ar konkrētās bankas cenrādi;
    3. Izmantojot SEB e-rēķinu automātisko apmaksu – tiek piemērota komisija saskaņā ar bankas cenrādi;
    4. Izmantojot Swedbank e-rēķinu automātisko apmaksu - tiek piemērota komisija saskaņā ar bankas cenrādi;
    5. Norēķinu centrā, Striķu ielā 2, Saldū – pakalpojuma cena EUR 0,50;
    6. MAXIMA Latvijas veikalos – pakalpojuma cena EUR 0,50
    Bill.me mājaslapā man parādās tikai rēķina summa – kur es varu apskatīt rēķinu?
    Lai apskatītu un lejupielādētu rēķinu, sadaļā Kabinets – Neapmaksātie rēķini nospiediet uz dzeltenās bultiņas zem SIA „Saldus namu pārvalde” logo un izvēlieties „Lejupielādēt”. Gadījumā, ja iepriekš esat veicis avansa maksājumus un rēķina izrakstīšanas brīdī Jums ir izveidojusies pārmaksa, tad rēķins tiks parādīts sadaļā „Rēķinu arhīvs”.

    Kā man rīkoties, ja vēlos, lai man izrakstīto rēķinu saņem arī dzīvokļa īrnieks?
    Lai paziņojums par Jums izrakstīto rēķinu tiktu nosūtīts arī citām personām, Jums tās nepieciešams norādīt. To ir iespējams izdarīt sadaļā „Īrnieki”, nospiežot uz pogas „Pievienot +” un ievadot pieprasīto informāciju.
    Ceram, ka mūsu sagatavotās atbildes uz Jūsu jautājumiem palīdzēs izprast jauno norēķinu platformu Bill.me un tās piedāvātās iespējas.
     
    Atvainojamies visiem klientiem par sagādātajām neērtībām un pateicamies par izrādīto sapratni!
    Saldus Namu Pārvalde
    Peldu iela 3,
    Saldus, Saldus novads, LV-3801
    Latvija
     +371 63807373
      
     

    Bojājumu pieteikšana
    visu diennakti – Tālr.: 63807373